15 Ağustos 2017 Salı

Blender 3D Yörünge Oluşturma (Güneş Sistemi) - Bölüm 2


Blender 3D Yörünge Oluşturma (Güneş Sistemi) - Bölüm 2
Blender 3d programında güneş sisteminin nasıl oluşturulduğunu merak ediyor musunuz? Blender 3d'de güneş sistemi oluşturmak için 'Blender 3D Yörünge Oluşturma (Güneş Sistemi) - Bölüm 2' adlı videomu izleyebilirsiniz.
Videonun Linki: https://goo.gl/qrrhqF
Kanala Abone Ol: https://goo.gl/yQqGfD
Sosyal Medya
Facebook Sayfası: https://goo.gl/XmGCwQ
Facebook Adresim: https://goo.gl/mSiyS6
Twitter: https://goo.gl/Shpp8c
İnstagram Youtube: https://goo.gl/e5HYsb
İnstagram Adresim: https://goo.gl/MbLngK
Blogger Adresim: https://goo.gl/TCHpY4
Google+ Adresim: https://goo.gl/DK3hmR
Tumblr Adresim: https://goo.gl/LRofA1
İş Teklifleri ve iletişim: iletisimyunusyalin@gmail.com
Merhabalar, Ben Yunus YALIN, youtube'de uzun yıllar video izledim. Şimdi ise videolar çekmeyi planlıyorum. Videolarım içerikleri şu şekilde olacak gibi bir şey söyleyemem. Genellikle eğitim, oyun gaming, podcast, şiir, gezi yazısı, eğlence, komedi, şarkı, vlog, montaj, tepki ve benzeri videolar ile karşınızda olacağım. Bu videoları çekerken izleyicilerimin yorumlarını dikkate alarak kendimi geliştirmeyi ve yeni öğrendiklerim ile izleyicilerimin bilgilerine arttırmayı, aynı zamanda eğer becerebilirsem sizleri güldürmeyi planlıyorum. Videolarımı beğenirseniz ve yorum kısmında videomu beğenip beğenmediğinizi belirtirseniz sevinirim. Eğer önerileriniz varsa çekinmeden yorum yapabilirsiniz.
Videomu izlediğiniz için size sonsuz teşekkür ederim. Bir yorum ve bir beğeni bırakırsanız çok çok mutlu olurum. Abone olarak beni sevindirebilirsiniz.
Video Diyalogları:
00:00
Yunus YALIN, iyi seyirler diler. Videoya geçmeden önce beğenip abone olursanız, çok sevinirim. Şimdi #Merkür#Venüs#Dünya ve #Ay ımızı #Güneş in etrafında #Yörüngedeymişcesine döndürmek için ilk önce, ekranda gördüğümüz #Cursor ümüzü merkeze getirmemiz lazım. Merkez noktaya, onun içinde SHİFT + S ye basıyoruz. #CursorToCenter diyoruz. Merkeze gelmiş oluyor. Ardından #kamera açılarımızdan 7 ye basıyoruz, #Numpad imizden 7 ye basıyoruz. #ÜsttenGörünüm gelmiş oluyor. Daha sonra Sol tarafta bulunan, #Create ten #Create in aşağısında #Curve nin altında #NurbsCircle var. Bunu seçiyoruz. #NurbsCircle mi geldi.
01:00
#Scale ile S tuşuna basarak #NurbsCircle mizi büyütüyoruz. #Merkür ün üzerine gelecek şekilde, Bu şekilde oluşturduk... Şimdi #Merkür ümüze tıklıyoruz. Buradan sağ tarafta bulunan #Properties ekranından, #Constraints #Bağlantılar a tıklıyoruz. Şu an burada görünen #FollowPathgörünmemesi gerekiyor. Bunun... Bu yok oluyor burada, buradan #AddObjectConstraints yazıyor buna tıklıyoruz. #Relationship ten #FollowPath a tıklıyoruz. #FollowPath ın altında bulunan #Target tan #NurbsCircle yi seçiyoruz. Gördüğünüz gibi eklendi ve #nesnemiz kayboldu. Bu #nesne biraz ileriye gitmiş oldu.
02:02
bunun nedeni #merkezimizden uzakta olması, Bunu düzeltmek için #nesnemiz seçili iken #Properties ekranından #Object e tıklıyoruz. #Object te #Location var. #Transform un altında. Burada X, Y ve Z değerleri var. #Location un bunu -4.44 ten 0 (Sıfır) yapıyoruz. #Enter a bastığımızda gördüğünüz gibi, oluşturduğumuz #dairenin tam #ortasına geldi. Ardından #dairemizi seçiyoruz, #NurbsCircle mizi #NurbsCircle de #DataObject e tıklıyoruz. Burada #Frames ler mevcut (En aşağıda) #Frames lerde
03:01
ilk önce #end imizi 500 yapalım. 500 #Frames ilerlesin ya da 100 #Frame ilerlesin böyle daha iyi olur. 100 #Frames te 500 #dönüş sağlamasını istiyoruz. İlk önce #EvaulationTime ın üzerindeyken sağ tıklıyoruz. #InsertKeyframe diyoruz. Ardından Uygun bir olmuşsa bu şekilde tutarak, solda tutarak ilerletebiliriz ama; tam seçim yapmak zor olur. Burada altta bulunan #CurrentFrame yazıyor. Buna tıklıyoruz ve 100 üncü #Frame e gelmesini istiyoruz. #EvaluationnTime ı 500 yapıyoruz. ve bakıyoruz dönecek mi? Aaa tabi ki Burada #insertFrame demedik,
04:03
bunu 500 yapalım. (#EvaluationTime ı) Sağ tıkladık #insertFrame dedik; ve deneyelim bakalım. Çok hızlı dönüyor. O zaman bu, #ClearKeyframes diyelim. #EvaluationTime ı sıfır yapalım. #Insert #Keyframes 100'üncü yere gelelim. #Evalution u 10 yapalım. #InsertKeyframes diyelim. Bakalım nasıl olacak, bu da çok az gitti. Demek ki tam dönmüyor şunu (#Frames) 10 yapalım. Yavaş oldu. Çok hızlı ilerliyor.
05:01
O zaman 250 yapalım. #end imizi ilk önce bir #EvaluationTime ı #ClearKeyframes diyelim. #KeyFrames lerden ayıralım. Şuna ilk önce 0 (#Sıfır) diyelim. Sıfır noktasında olsun. #InsertKeyframes ve 250'inci adıma gelsin. Burada da 250 olsun. #Frames imiz de 250 olsun. #InsertKeyframes diyoruz. ve ilerlememiz gayet güzel... Tamam şimdilik #Merkür ümüz tamam. Durdurabiliriz. Başlangıca gelelim.
06:06
Yeni bir #Nurbs #Circle ekliyoruz. Sol tarafta bulunan #creat sekmesinden, #Curve nin altında #NurbsCircle ekledik. #Scale e basarak, S ye basarak #scale ile büyütüyoruz. #Venüs ümüzün ortasına gelecek kadar. Bunu biraz daha küçültelim. Şu iyidir. Şimdi #Venüs e tıkladık, (#Constraint) #Bağlantılar bölümünden #Add #Object #Constraint tıklıyoruz. #Relationship in altında #Follow #Path diyoruz. Bu sefer #NurbsCircle.001 i seçmemiz gerekiyor. Tekrardan uzağa gitti. Gördüğünüz gibi sol tarafa kaydı. Bunu ayarlamak için, #Nesnemiz seçili iken #Object bölümünden #Location un bütün ayarlarını sıfır yapıyoruz.
07:02
#Enter dedik Gördüğünüz gibi yerine oturdu. Şimdi seçmemiz gereken #NurbsCircle.001 i #seçiyoruz. Buradan #DataObject ten #Frames imizi 250 yapıyoruz. Bunu 300 yapalım. #End imizi de 300 yapalım. Sıfırıncı #Frames te iken #insertkeyframes diyelim ve 300 üncü #Keyframes e geldiğimizde #EvaluationTime ı da 300 yapalım. Sağ tıklayıp #insertKeyframes diyelim tekrardan ve dönüşünü izleyelim. Gördüğünüz gibi dönüyorlar;
08:10
iki taneyi eklemiş olduk, şimdi #dünyamız ve #ayımız var. İlk önce #dünya ya bir #Nurbs #Circle ekleyelim. Sol tarafta bulunan #Create ten #NurbsCircle Bunu dünyanın içine getiriyoruz. S ye basıyoruz biraz #büyüttük; #dairemiz seçili iken, sağ tarafta bulunan #properties ekranından #bağlantılara tıklıyoruz. Buradan #ChildOf diyoruz. Burada hangi #Sphere olduğunu bilmemiz gerek, #Dünyanın şöyle bakalım #Sphere.003
09:00
#Target ten #Sphere.003 ü seçiyoruz. ve gördüğünüz gibi oda biraz ilerledi. bunu önlemek için #location ları sıfır yapıyoruz. ve tam ortasına geldi. Şimdi #Ay ımıza #bağlantı ekleyeceğiz. #Ayımızda #properties ekranında #bağlantılardan #relationship altında #followpath diyeceğiz. Burada #NurbsCircle.002 yi seçiyoruz. Yine ileriye uzadı #properties ekranında #object ten #location u tekrardan sıfır yapıyoruz. Gördüğünüz gibi üzerine eklendi. #Dairemizi seçiyoruz. dairemizden #DataObject Bu 100 #Frames te dönsün,
10:03
100 #Frames te ilk önce sıfırdayken #end imizi 100 yapalım. #insertKeyframes 100'üncü adıma geliyoruz. Burada ##EvaluationTime ı 100 yapıyoruz. #InsertKeyframes diyoruz. Dönüşler gördüğünüz gibi dönüyor. Şimdi tekrardan bir #create, sol tarafta bulunan #create bölümünden #NurbsCircle ekliyoruz. S ye basıyoruz büyütüyoruz. Biraz daha
11:00
şu iyidir. Şimdi #nesnemizi seçip #Bağlantılardan #properties ekranında #bağlantılardan, #AddObjectConstraint #Relationship in altından #FollowPath diyoruz. #NurbsCircle.003 ü seçiyoruz. #Nesnemiz ileri uzadı. #Object bölümünden #Location ları sıfır yapıyoruz. Yerine geldi. Sıfırıncı adımda #end imizi 350 yapıyoruz. #dataObject bölümünden #Frames imizi 350 ilk önce #insertKeyframes sıfırıncı bölümde, 350'inci bölümde #EvaluationTime ı 350 yapıyoruz. #InsertKeyframes diyoruz. (Tekrardan) Şöyle bir bakalım. Gördüğünüz gibi dönüyor. #Ay ımızda bir sorun var.
12:01
Düzeltelim. #Ay ımızda doğru dürüst çalışıyor. (Şu anda) Videomu izlediğiniz için teşekkür ederim. Beğenip abone olursanız. Çok mutlu olurum. Teşekkürler.
#Blender3D #Evren, #Güneş ve #Gezegenler (#GüneşSistemi) yapımını öğrenebilirsiniz. #blender #blender3dGüneşSistemi #blendrr3dsolarsystem #blender3d #blenders #blenderbottle #blender3dart #blender3danimation #blender3dsoftware #blender3dProgrami #blender3dTanitim #blender.org#youtube #youtuberp #youtuberin #youtuber #youtubeuse #youtubers #youtubetutorial #youtubeTürkiye #youtubetürkiye #youtubeturkiye #youtubeturkiyevideo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hikayeler İle HTML Öğreniyorum

Hikayeler İle HTML Öğreniyorum hiyaye kıvamında  # HTML  hakkında bilgi sahibi olmak için videomu izleyebilirsiniz. Videonun linki aş...